Strona internetowa fitdancepro.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję

FITNESS

ABSOLUTNY HIT!TENBAN


– TYLKO W FITDANCE!

JUŻ OD 22.01.2018

PROJEKT TENBAN

Tenban- najnowsze, autorskie zajęcia fitness, stworzone i opatentowane przez Anię Sabuda, startują już od 22.01.2018 – TYLKO W FITDANCE!
Zapowiadany i długo oczekiwany przez Panie projekt, właśnie zostaje wdrożony do grafiku Studia Fitdance i czeka na Waszą opinię.Mocny zastrzyk pozytywnej energii sprawi, że twój dzień stanie się udany, sylwetka, o której zawsze marzyłaś nabierze fantastycznych kształtów. Tenban- to zajęcia dla każdego. Choreografie fitness ułożone w odpowiedniej kolejności tworzą specjalnie zaprojektowany system, dzięki któremu szybciej spalisz mnóstwo kalorii, wzmocnisz i ujędrnisz ciało, a wszystko to przy dźwiękach porywającej polskiej muzyki. Zajęcia trwają 45 min.

 


TOTAL FIT NEW

TOTAL FIT
Trening obwodowy,  z użyciem sprzętów oraz mat,  poprzedzony rozgrzewką cardio, nastawiony na spalanie, ujędrnianie i wzmacnianie mięśni. Łączy w sobie szybkość, precyzje i skuteczność. Trening o średniej intensywności. Na zajęcia obowiązują zapisy.
Poprowadzi je Ola Bryndza.

 


– BRZUCH, POŚLADKI, UDA- są to zajęcia bombardujące problematyczne miejsca , w których najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. Charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach, koncentrują się one na dolnych partiach ciała – intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, nie towarzyszy im choreografia.

Dzięki takim zajęciom bardzo szybko zobaczysz różnicę w obwodach tali, ud i pośladków. Twoje ciało stanie się jędrniejsze, smuklejsze i piękniejsze.

 


 

 

 

Trening, który pochodzi z Japonii. Jego głównym celem jest doprowadzenie do szczytowej formy zarówno sportowców jak i amatorów, spalić zbędne pokłady tłuszczu, poprawić kondycję i wygląd zewnętrzny.

U Pań ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i przyspieszenie matabolizmu.
U Panów na rzeźbę ciała i konkretnych partii mięśniowych. Tabata jest bardzo prosta i krótka, a równocześnie skuteczna i intensywna. Najistotniejszą rzeczą w tym treningu jest taki dobór ćwiczeń, aby angażowały one jak najwięcej grup mięśniowych, a co za tym idzie podkręcenie metabolizmu aby spalał on tkankę tłuszczową przez następne 4 godziny po zakończonym treningu.

„To jest właśnie urok Tabaty Ty nie ćwiczysz a twój metabolizm nadal galopuje”.
Polecam dla wszystkich zapracowanych, zajętych, otwartych na nowości.
Spróbuj jak to działa, będziesz zachwycona.


 

 

-Zajęcia zarówno dla początkujących i średnio zaawansowanych, o średniej intensywności. Taneczny charakter ćwiczeń  uelastycznia ciało i pobudza krążenie krwi. Świetnie działa na poprawę kondycji i spalenie tkanki tłuszczowej.


 

 

-To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała.

Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza.
http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/cwiczenia-tbc-na-czym-polega-total-body-conditioning_35940.html


 

 

 

– ,,Aby oddychać prawidłowo musisz w pełni wydychać i wdychać powietrze, próbując zawsze mocno ,,wycisnąć” każdy atom powietrza z płuc, w taki sam sposób jak wyciskałbyś każdą kroplę wody z mokrych ubrań”.

Joseph H. Pilates

Pilates to ćwiczenia , które mają na celu wzmocnienie tych mięśni twojego ciała, o których często zapominamy. Są to niewielkie, głęboko schowane, natomiast mają niezwykle ogromny wpływ na twoje zdrowie, gdyż to one osłaniają i zapewniają prawidłową kondycję kręgosłupa. Pilates jest połączeniem różnych form ćwiczeń z kontrolą oddechu oraz zawiera w sobie techniki zaczerpnięte z gimnastyki oraz tańca.
Najważniejszymi efektami jakie osiągniesz ćwicząc pilates to:

– wzmocnienie kręgosłupa,
– mocniejsze mięśnie brzucha, ud, pośladków,
– prawidłowa postawa ciała,
– rozciągnięcie przykurczy mięśniowych,
– brak bólu kręgosłupa,
– zmniejszone ryzyko osteoporozy,
– szybki powrót do formy po urodzeniu dziecka,

Również osoby cierpiące na przewlekłe bóle kręgosłupa ćwicząc regularnie  poczują wyraźną ulgę.


 

 

Fit- Step– zajęcia z wykorzystaniem stepów zumbowych przygotowanych specjalnie w kierunku spalenia tkanki tłuszczowej z brzucha ,ud i pośladków. Wejścia na stopień spowodują jeszcze większą maksymalizację efektów w tych newralgicznych miejscach. Szalone choreografie i śmieszne kroki sprawią ze poczujesz się świetnie na zajęciach i spalisz mnóstwo kcal.