Strona internetowa fitdancepro.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję

FITNESS

NOWOŚCI OD GRUDNIA 2017!

FRESH EVENING NEW

FRESH EVENING
Idealne zajęcia na piątkowe popołudnie! Połączenie energetycznej Zumby, wyzwalającej mega dawkę pozytywnej energii (w pierwszej części) z delikatnym, nastrojowym pilatesem, który sprawi, że  UJĘDRNISZ SIĘ, rozluźnisz, zrelaksujesz,  odpoczniesz po ciężkim tygodniu, rozciągając mięśnie i zyskując przy tym świetną sylwetkę! Zajęcia poprowadzi dla Was- Paulina Wójtowicz (obowiązują zapisy).


biki

Wyzwanie: BIKINI
Nie czekaj do lata- zjawi się niebawem! Zacznij już teraz! Podejmij z nami WYZWANIE! Nowe zajęcia 2 razy w tygodniu, w których będziemy pracowały szczególnie nad tymi partiami ciała, które pragniemy, aby latem  prezentowały się świetnie!  Zajęcia o średniej intensywności, a poprowadzi je dla Was Ola Gawęda.


TOTAL FIT NEW

TOTAL FIT
Trening obwodowy,  z użyciem sprzętów oraz mat,  poprzedzony rozgrzewką cardio, nastawiony na spalanie, ujędrnianie i wzmacnianie mięśni. Łączy w sobie szybkość, precyzje i skuteczność. Trening o średniej intensywności. Na zajęcia obowiązują zapisy.
Poprowadzi je Ola Bryndza.


 

-Body ball – czyli „chudnij z piłką”!

Zajęcia, na których jako przyrząd pomocniczy wykorzystujemy piłkę. Jest ona przyborem elastycznym i bezpiecznym i ma zastosowanie zarówno na zajęciach fitness, zajęciach dla kobiet w ciąży, czy też w czasie rehabilitacji. Ćwiczenia z wykorzystaniem piłki, są dla każdego – dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiałoby zrezygnować z aktywności fizycznej może ćwiczyć. Jest to rewelacyjny trening ogólnorozwojowy. BodyBall to alternatywa dla poszukujących niekonwencjonalnych form ruchu.

Jest wiele korzyści, które dają zajęcia BODY BALL – takie jak:

  • – poprawa kondycji ruchowej i równowagi,
  • – trening mięśni odpowiadających za naszą postawę, a co za tym idzie lepsza sylwetka
  • – zwiększenie siły mięśni
  • – poprawa z zakresu ruchu w stawach
  • – poprawa priopercepcji- czyli umiejętności czucia ciała w przestrzeni
  • – ogólna poprawa samopoczucia, relaks i zmniejszenie dolegliwości bólowych

– BRZUCH, POŚLADKI, UDA- są to zajęcia bombardujące problematyczne miejsca , w których najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. Charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach, koncentrują się one na dolnych partiach ciała – intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, nie towarzyszy im choreografia.

Dzięki takim zajęciom bardzo szybko zobaczysz różnicę w obwodach tali, ud i pośladków. Twoje ciało stanie się jędrniejsze, smuklejsze i piękniejsze.

 


 

-zajęcia poranne, o średniej intensywności. Spalające tkankę tłuszczową i wzmacniające mięśnie.

 


 

Zajęcia, na których skupiamy się głównie na spalaniu tkanki tłuszczowej w obrębie brzucha, oraz na wyrzeźbieniu mięśni – właśnie w tej okolicy. Dzięki nim pozbędziesz się znienawidzonej „oponki” i z radością będziesz patrzeć w lustro. Zajęcia poprzedzane są energiczną rozgrzewką, która pobudza spalanie tłuszczu, także z innych obszarów.

Piękny i jędrny brzuch to coś, o czym marzy każda z nas.W naszym Studiu to nie będą tylko… marzenia.Regularne ćwiczenia pozwolą osiągnąć Ci idealne ciało.Specjalnie dopasowane ćwiczenia, pozwolą poprawić kondycję, wzmocnić oraz wymodelować mięśnie.


 

 

Trening, który pochodzi z Japonii. Jego głównym celem jest doprowadzenie do szczytowej formy zarówno sportowców jak i amatorów, spalić zbędne pokłady tłuszczu, poprawić kondycję i wygląd zewnętrzny.

U Pań ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i przyspieszenie matabolizmu.
U Panów na rzeźbę ciała i konkretnych partii mięśniowych. Tabata jest bardzo prosta i krótka, a równocześnie skuteczna i intensywna. Najistotniejszą rzeczą w tym treningu jest taki dobór ćwiczeń, aby angażowały one jak najwięcej grup mięśniowych, a co za tym idzie podkręcenie metabolizmu aby spalał on tkankę tłuszczową przez następne 4 godziny po zakończonym treningu.

„To jest właśnie urok Tabaty Ty nie ćwiczysz a twój metabolizm nadal galopuje”.
Polecam dla wszystkich zapracowanych, zajętych, otwartych na nowości.
Spróbuj jak to działa, będziesz zachwycona.


 

 

-Zajęcia zarówno dla początkujących i średnio zaawansowanych, o średniej intensywności. Taneczny charakter ćwiczeń  uelastycznia ciało i pobudza krążenie krwi. Świetnie działa na poprawę kondycji i spalenie tkanki tłuszczowej.


 

 

-To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała.

Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza.
http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/cwiczenia-tbc-na-czym-polega-total-body-conditioning_35940.html


 

 

TBC+Stretch – startujemy 10 minutową rozgrzewką, następnie ćwiczenia spalające , wzmacniające, ujędrniające. W drugiej 30minutowej części – ćwiczenia rozciągające. To rodzaj zajęć polecanych osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji – na przykład osobom pracującym przy komputerze i nie tylko. Stretching wysmukla całą sylwetkę, a mięśniom pozwala się ładnie wyrzeźbić.


 

 

-połączenie zajęć elementów zajęć Body Shape z BPU


 

 

– ,,Aby oddychać prawidłowo musisz w pełni wydychać i wdychać powietrze, próbując zawsze mocno ,,wycisnąć” każdy atom powietrza z płuc, w taki sam sposób jak wyciskałbyś każdą kroplę wody z mokrych ubrań”.

Joseph H. Pilates

Pilates to ćwiczenia , które mają na celu wzmocnienie tych mięśni twojego ciała, o których często zapominamy. Są to niewielkie, głęboko schowane, natomiast mają niezwykle ogromny wpływ na twoje zdrowie, gdyż to one osłaniają i zapewniają prawidłową kondycję kręgosłupa. Pilates jest połączeniem różnych form ćwiczeń z kontrolą oddechu oraz zawiera w sobie techniki zaczerpnięte z gimnastyki oraz tańca.
Najważniejszymi efektami jakie osiągniesz ćwicząc pilates to:

– wzmocnienie kręgosłupa,
– mocniejsze mięśnie brzucha, ud, pośladków,
– prawidłowa postawa ciała,
– rozciągnięcie przykurczy mięśniowych,
– brak bólu kręgosłupa,
– zmniejszone ryzyko osteoporozy,
– szybki powrót do formy po urodzeniu dziecka,

Również osoby cierpiące na przewlekłe bóle kręgosłupa ćwicząc regularnie  poczują wyraźną ulgę.

 

 

Fit- Step– zajęcia z wykorzystaniem stepów zumbowych przygotowanych specjalnie w kierunku spalenia tkanki tłuszczowej z brzucha ,ud i pośladków. Wejścia na stopień spowodują jeszcze większą maksymalizację efektów w tych newralgicznych miejscach. Szalone choreografie i śmieszne kroki sprawią ze poczujesz się świetnie na zajęciach i spalisz mnóstwo kcal.