Strona internetowa fitdancepro.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. OK, akceptuję

FITNESS

-Body ball – czyli „chudnij z piłką”!

Zajęcia, na których jako przyrząd pomocniczy wykorzystujemy piłkę. Jest ona przyborem elastycznym i bezpiecznym i ma zastosowanie zarówno na zajęciach fitness, zajęciach dla kobiet w ciąży, czy też w czasie rehabilitacji. Ćwiczenia z wykorzystaniem piłki, są dla każdego – dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiałoby zrezygnować z aktywności fizycznej może ćwiczyć. Jest to rewelacyjny trening ogólnorozwojowy. BodyBall to alternatywa dla poszukujących niekonwencjonalnych form ruchu.

Jest wiele korzyści, które dają zajęcia BODY BALL – takie jak:

  • – poprawa kondycji ruchowej i równowagi,
  • – trening mięśni odpowiadających za naszą postawę, a co za tym idzie lepsza sylwetka
  • – zwiększenie siły mięśni
  • – poprawa z zakresu ruchu w stawach
  • – poprawa priopercepcji- czyli umiejętności czucia ciała w przestrzeni
  • – ogólna poprawa samopoczucia, relaks i zmniejszenie dolegliwości bólowych

– BRZUCH, POŚLADKI, UDA- są to zajęcia bombardujące problematyczne miejsca , w których najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. Charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach, koncentrują się one na dolnych partiach ciała – intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, nie towarzyszy im choreografia.

Dzięki takim zajęciom bardzo szybko zobaczysz różnicę w obwodach tali, ud i pośladków. Twoje ciało stanie się jędrniejsze, smuklejsze i piękniejsze.

 

-zajęcia poranne, o średniej intensywności. Spalające tkankę tłuszczową i wzmacniające mięśnie.

Zajęcia, na których skupiamy się głównie na spalaniu tkanki tłuszczowej w obrębie brzucha, oraz na wyrzeźbieniu mięśni – właśnie w tej okolicy. Dzięki nim pozbędziesz się znienawidzonej „oponki” i z radością będziesz patrzeć w lustro. Zajęcia poprzedzane są energiczną rozgrzewką, która pobudza spalanie tłuszczu, także z innych obszarów.

Piękny i jędrny brzuch to coś, o czym marzy każda z nas.W naszym Studiu to nie będą tylko… marzenia.Regularne ćwiczenia pozwolą osiągnąć Ci idealne ciało.Specjalnie dopasowane ćwiczenia, pozwolą poprawić kondycję, wzmocnić oraz wymodelować mięśnie.

Trening, który pochodzi z Japonii. Jego głównym celem jest doprowadzenie do szczytowej formy zarówno sportowców jak i amatorów, spalić zbędne pokłady tłuszczu, poprawić kondycję i wygląd zewnętrzny.

U Pań ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i przyspieszenie matabolizmu.
U Panów na rzeźbę ciała i konkretnych partii mięśniowych. Tabata jest bardzo prosta i krótka, a równocześnie skuteczna i intensywna. Najistotniejszą rzeczą w tym treningu jest taki dobór ćwiczeń, aby angażowały one jak najwięcej grup mięśniowych, a co za tym idzie podkręcenie metabolizmu aby spalał on tkankę tłuszczową przez następne 4 godziny po zakończonym treningu.

„To jest właśnie urok Tabaty Ty nie ćwiczysz a twój metabolizm nadal galopuje”.
Polecam dla wszystkich zapracowanych, zajętych, otwartych na nowości.
Spróbuj jak to działa, będziesz zachwycona.

-Zajęcia zarówno dla początkujących i średnio zaawansowanych, o średniej intensywności. Taneczny charakter ćwiczeń  uelastycznia ciało i pobudza krążenie krwi. Świetnie działa na poprawę kondycji i spalenie tkanki tłuszczowej.

-To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała.

Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza.
http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/cwiczenia-tbc-na-czym-polega-total-body-conditioning_35940.html

TBC+Stretch – startujemy 10 minutową rozgrzewką, następnie ćwiczenia spalające , wzmacniające, ujędrniające. W drugiej 30minutowej części – ćwiczenia rozciągające. To rodzaj zajęć polecanych osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji – na przykład osobom pracującym przy komputerze i nie tylko. Stretching wysmukla całą sylwetkę, a mięśniom pozwala się ładnie wyrzeźbić.

-połączenie zajęć elementów zajęć Body Shape z BPU

– ,,Aby oddychać prawidłowo musisz w pełni wydychać i wdychać powietrze, próbując zawsze mocno ,,wycisnąć” każdy atom powietrza z płuc, w taki sam sposób jak wyciskałbyś każdą kroplę wody z mokrych ubrań”.

Joseph H. Pilates

Pilates to ćwiczenia , które mają na celu wzmocnienie tych mięśni twojego ciała, o których często zapominamy. Są to niewielkie, głęboko schowane, natomiast mają niezwykle ogromny wpływ na twoje zdrowie, gdyż to one osłaniają i zapewniają prawidłową kondycję kręgosłupa. Pilates jest połączeniem różnych form ćwiczeń z kontrolą oddechu oraz zawiera w sobie techniki zaczerpnięte z gimnastyki oraz tańca.
Najważniejszymi efektami jakie osiągniesz ćwicząc pilates to:

– wzmocnienie kręgosłupa,
– mocniejsze mięśnie brzucha, ud, pośladków,
– prawidłowa postawa ciała,
– rozciągnięcie przykurczy mięśniowych,
– brak bólu kręgosłupa,
– zmniejszone ryzyko osteoporozy,
– szybki powrót do formy po urodzeniu dziecka,

Również osoby cierpiące na przewlekłe bóle kręgosłupa ćwicząc regularnie  poczują wyraźną ulgę.

Fit- Step– zajęcia z wykorzystaniem stepów zumbowych przygotowanych specjalnie w kierunku spalenia tkanki tłuszczowej z brzucha ,ud i pośladków. Wejścia na stopień spowodują jeszcze większą maksymalizację efektów w tych newralgicznych miejscach. Szalone choreografie i śmieszne kroki sprawią ze poczujesz się świetnie na zajęciach i spalisz mnóstwo kcal.